איך לבחור גופי תאורה מעוצבים לבית?

כמה טיפים מאיתנו

תסכימו איתנו שלכל חלל בבית, יש להתאים את גופי התאורה המיוחדים והמתאימים לו בעוצמתם. כך למשל, בחלל של הסלון והמטבח, נרצה תאורה חזקה ומעוצבת, משום שאלו החללים המרכזיים של הבית. בחללים האלו אנחנו מבלים רוב שעות היום. בסלון, אנחנו יושבים עם המשפחה והחברים ואילו במטבח, אנחנו מכינים את האוכל ויושבים סביב השולחן יחד בארוחות המשפחתיות.

כיום, קיימים המון סוגים, דגמים ועיצובים של גופי תאורה שונים. לפעמים, מרוב המבחר הגדול, לא ברור מה בדיוק לבחור, כך שיתאים בצורה מושלמת לחללי הבית השונים. על כן, מומלץ לא לבצע את הבחירה בעצמנו בלבד, אלא להתייעץ עם בעלי מקצוע מהתחום כמו, מעצב או מעצבת פנים. בחרו את בעלי המקצוע הללו בחוכמה, לאחר שקראתם עליהם המלצות.

טיפ מאיתנו: מומלץ לעבוד עם מעצב או מעצבת פנים הנמצאים בעיר מגוריכם. כך לדוגמה, אם אתם מתגוררים בעיר חיפה, וודאו שהחיפוש שלכם בגוגל, מתחיל עם המילים: מעצבת פנים בחיפה. אם אתם מתגוררים בעיר אחרת, פשוט החליפו את שם העיר ותקבלו את התוצאות המתאימות.


תאורה במטבח

המטבח הוא מקום המפגש של כולנו, בעיקר כשאנחנו רעבים. על מנת שנוכל להכין את הארוחה שלנו, נצטרך לדאוג לתאורה מתאימה ונרצה להימנע מתאורה חלשה או עמומה. אנחנו נרצה תאורה חזקה ועוצמתית ועל כן מומלץ לבחור גוף תאורה שיהיה מרשים וגדול ויספק עוצמה גבוהה של אור. נוכל לבחור בין אור לבן לאור צהוב. כידוע, האור הצהוב מעניק אווירה חמימה יותר לכל חלל ולכן מומלץ לבחור בו. יש גם לשקול לשים תאורה בארונות המטבח או מתחת למדפים שתלויים מעל השיש. כך תהיה לנו תאורה גם כאשר אנחנו עובדים על משטח השיש.


תאורה בסלון

הסלון שלנו יכול להפוך למרשים ומעוצב, אם רק נשים את גופי התאורה המתאימים. ניתן לשים גופי תאורה נסתרים, תלויי תקרה וגם לשלב איתם גופי תאורה עומדים. הסלון צריך להיות מואר והאווירה בו צריכה להיות חמימה ונעימה. נוכל להשלים את המראה שלו, עם גופי התאורה הנכונים והמתאימים עבורנו. אם עיצוב הבית הוא כפרי, נוכל להשתמש בגופי תאורה המשולבים בזכוכית ומתכת, להשלמת המראה.


תאורה
בחדר השינה
אם אנחנו רוצים לצור חדר שינה עם אווירה רומנטית ורגועה, נוכל להשתמש בגופי תאורה, אותם ניתן לעמעם וכך נקבל את עוצמת האור הרצויה – מעוצמת אור חלשה עד לגבוהה. אפשר גם להוסיף גופי תאורה מקובעים לקיר, שישמשו כמנורות לילה לכל אחד מבני הזוג. ניתן גם להתקין פסי תאורה בגוף המיטה להשלמת המראה.


שורה תחתונה
תכננו כמו שצריך את התאורה בכל חללי הבית. אם יש לכם תקציב מוגבל, העדיפו קודם להתקין גופי תאורה בחללים המרכזיים ולאחר מכן, בשאר החללים בבית. היעזרו גם בבעלי המקצוע מהחנות בה אתם רוכשים את גופי התאורה וגם במעצב או מעצבת פנים.

Instagram-image
LAMPE GRAS OUTDOOR
Instagram-image
LAMPE GRAS
Instagram-image
CLOCHE