שבעה טיפים

לבחירת תאורה למטבח

החלטתם לקנות תאורה למטבח שלכם, ובשלב הזה אתם נמצאים בהתלבטויות בכל הנוגע למתקני התאורה שתקנו? במאמר הזה אנו מתכוונים לחלוק אתכם 7 טיפים שיוכלו לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונהולהבטיח שאתם בוחרים בגופי תאורה שישדרגו את המטבח שלכם ויהפכו אותו למקום שהרבה יותר נוח לפעול בו.


תאורה ממוקדת 

שימו לב שאתם בוחרים לקנות גופי תאורה שיכולים להאיר במקום אחד, אבל לא להציף באור חלל אחר, שכן הדבר יכול להוות מטרד בעבור הנוכחים בבית. חשבו על מצב שבו אתם נמצאים בסלון, שותים קפה בערב, והתאורה החזקה של המטבח מגיעה עד אליכם. לפיכך עליכם להתחשב בעוצמת התאורה הרצויה ולבדוק שאתם אכן גופי תאורה שמתאימים לכם.


קניית תאורה שמתאימה למטבח

לכל חלל בבית יש תאורה שמתאימה לו. בכדי שאתם תוכלו להרגיש בנוח עם התאורה שבחרתם להתקין במטבח שלכם, פשוט תקנו גוף תאורה שמאיר בדיוק לפי הדרישות שלכם. האפשרות הטובה ביותר תהיה להתקין מספר גופים, כך שתהיה לכם אפשרות להדליק גוף תאורה קטן יותר במידה ואתם רוצים אור מצומצם.


ספוטים
בכדי להאיר אזורים ספציפיים במטבח שלכם, יהיה זה חשוב לעשות שימוש בספוטים, שכן זוהי הדרך הטובה ביותר לדאוג לכך שאזורים מסוימים במטבח שלכם יוארו בזמן שאתם נמצאים בהם. כך תוכלו לחסוך בחשמל ולהפוך את כל החלל להרבה יותר אלגנטי.


לפנות אל מעצבת פנים

במקום שתצטרכו לעשות את כל העבודה בעצמכם, תוכלו פשוט לפנות אל מעצבת פנים מקצועית שתוכל לסייע לכם בהתאמה של גופי התאורה לחלל המטבח. כך אתם תוכלו להבטיח שההתאמה תבוצע על הצד הטוב ביותר ואתם תוכלו להיות מרוצים מן המתרחש.


תאורה שמתאימה למטבח שלכם
 
בכדי שהמטבח שלכם יוכל להיות מעוצב בצורה מרשימה, יהיה זה חשוב שתבחרו אך ורק בגופי תאורה
אשר מתאימים למטבח שלכם ויוכל להעניק לו את התחושה הנעימה שאתם מחפשים.


צרו התאמה בין הגופים השונים

אם אתם קונים מספר גופי תאורה שונים למטבח שלכם, אז תוודאו שאתם אכן בוחרים אך ורק בגופי תאורה שמתאימים אחד לשני, כך שלא יקרה מצב של דיסהרמוניה.


לפעמים תכנון מינימליסטי עדיף 

ישנם מקרים שבהם אם אנו בוחרים לעצב ולתכנן את המטבח, האפשרות הטובה ביותר שתעמוד בפנינו תהיה ללכת על גופי תאורה שמאירים בצורה שנעימה לעין ולא משחקת יותר מידי עם אלמנטים עיצוביים שונים. אתם צריכים לזכור שלפעמים האפשרויות הפשוטות ביותר הן אלו שעשויות להיות הטובות ביותר בעבורכם.


תנסו לבחור את גופי התאורה שלכם בקפידה, שכן הם יכולים להשפיע רבות על ההרגשה שלכם בסביבת המטבח. ההמלצה החשובה ביותר שלנו היא לפנות אל מעצבת פנים שתוכל לעזור לכם ולהסביר לכם בדיוק מה נחוץ לעשות בכדי לשדרג את המטבח שלכם לשביעות רצונכם.

Instagram-image
SAYA
Instagram-image
MAGNETO FLOOR
Instagram-image
SOFFIO